martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Nog 2 nachtjes slapen!

Nog 2 nachtjes slapen!

(De oplettende lezer heeft dit verhaal al voorbij zien komen, dat stond op mijn reislog van Australië. Ik had er even geen erg in dat ik op het verkeerde reismee log zat. Bij deze dus nog een keer, anders kloppen onze Veluwe verhalen niet!)

Ja, het schiet al lekker op, gisteren de laatste werkdag gehad, en vanmorgen nog snel een mail naar m'n collega, omdat ik toch nog wat vergeten had in de overdracht te zetten.

Vandaag eerst een verwenochtend bij het mantelzorgcafe, toen bij collega Lucia langs met Nienke, Sara en een vriendinnetje om de lammeren te voeren. We hebben genoten! Daarna aan het koken en bakken voor volgende week.

Onze trouwe volgers weten dat we altijd wat lekkers voor de Toesjes meenemen, en bovendien willen we zelf natuurlijk ook het nodige lekkers nuttigen. Het is tenslotte vakantie!

Ook al wat maaltijden voorbereid. Nasi en ossenstaartsoep in de vriezer, een pan vol gehaktballen in de koelkast, dat maakt het koken volgende week lekker makkelijk!

Morgen inpakken met mijn grote hulp Finn. Vorige keer ging dat ook fantastisch, wat ik inpakte, pakte hij weer uit. Zo heb je alles een paar keer in je handen, en weet je zeker dat je het mee hebt!

En nee, de medicijnen zal ik niet vergeten, dat gebeurd maar 1 x!

Martin heeft vandaag de auto van binnen schoon gemaakt, en dat is goed te zien! Ook het aanhangertje naar de oud ijzerboer gebracht, dat hebben we niet meer nodig. De tandem gaat als we thuis zijn ook in de verkoop, wordt niet meer gebruikt, en staat dus in de weg. Mocht je iemand weten, we houden ons aanbevolen. Het plan is, om dan ook gelijk de schuur goed op te ruimen, maar daar denken we nog niet aan. ;)

We hebben vorige week toen we in Nunspeet waren op de Eibertjesdag, alvast een toeristenkrant mee genomen, dus we hebben al een aantal leuke dingen uitgezocht voor komende week. (o.a. Het beroemde Eibertjespad lopen of fietsen!)

Reacties

Reacties

Janine

Ook op het goede reisblog: Lieve Eveline en Martin, heel erg veel vakantieplezier op de Veluwe. Geniet er van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!