martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

De elektrificatie van onze Tandem

Jawel,dit jaar is het dan toch nog gerealiseerd.Ik heb dus een z.g.n conversie kit op de tandem gemonteerd.http://www.elektrischefietswielen.com/contents/nl/p174.html

Na een paar keer volledig de accu leeg gereden te hebben en uiteraard weer opgeladen,is gebleken dat de accu defect is.Geen probleem hoor! Gewoon een nieuwe bij de leverancier gehaald.

Wij hadden maar een actie radius van 25 kilometer.Betekend dat wij bij gemiddeld 4 lantaarnpalen moeten stoppen om de accu te laden.Bij naderinzien was dit geen optie daar wij ook weer zouden moeten wachten tot de lantaarnpaal aangaat.Wat weer had geresulteerd in het feit dat wij geen huisje hadden hoeven huren maar een tipi.Die hebben een mooi rond gat in het midden voor de lantaarnpaal.

Vandaag 28-5 dus hebben wij een test rit gemaakt met de nieuwe accu ! Helemaal toppie voorelkaar.

Helaas nog een defect,achterwiel weer gebroken spaken! Gek worden wij van die achterwielen.

Maar goed Evert Bruins,maakt er weer een plaatje van met nieuwe spaken.http://evertbruyns.nl/

Donderdag 30-5 is alles dus start klaar.En dan op naar -http://www.youtube.com/watch_popup?v=fwPMmNX74Bc

Wij hebben er zin in.Kortom vul je mail adres maar in en wij houden je op hoogte.

Groetjes, Martin