martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

de avond cache tocht

De Avond cache tocht. Ampere\'s opmaken!

Heerlijke maaltijd had Eveline weer in elkaar gedraaid. Beetje een standaard Krommenies toetje! Bananen moesten op! Nog even genoten van het accordeon spel van Jellien. Klinkt nog mooier in Garderen dus dat beloofd inderdaad veel goeds voor

Innsbruck.

De computer opgestart,Eveline nog even wat cache\'s in de gps gezet,om deze te gaan zoeken in de avond uren.Tocht van 1,5 uur inclusief het zoeken.Vanaf de camping naar Speuld cache 1- door naar Staverden voor cache 2 -op naar tussendoor voor cache 3 en de laatste in Houtdorp. 4 caches rijker en een iewat verkleumde 2personlimo.(onze nickname op geocaching ).Teller gaf 16.9 km zowel op de gps als wel op de tandem tellers. Dus dat is aardig synchroon op dit moment.

Ook de nieuwe accu lijkt zich wel beter te gedragen! Vanaf onze aankomst hebben wij op de hoogste stand de fiets belast,met de bedoeling de accu maar goed leeg te rijden.

Vanuit slaapkamer 3 kon ik net de acculader aansluiten op de tandem die onder het afdak staat geparkeerd. Wel lekker warm denk ik met een acculader te bed!

Vandaag gaan wij Schapen Scheeren te Ermelo begint om 10 uur tot een uurtje of 16:00 Het is natuurlijk een hele feestelijke dag hier in de locatie.En Ja wel,er ligt ook een voor ons nieuwe cache,dus die moet zeker even gelicht worden!

Was em weer,

Martin