martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Een heerlijke zondag!

Zondag 2-6-2013

Helemaal tot 6:00 uur op bed gelegen. Koffie gezet en om 8:00 een ontbijtje voor Eveline gemaakt.

Maarten en Linda arriveerden omstreeks 10:15 op camping de Bosrand. Na even rustig koffie gedronken te hebben, ons opgemaakt voor een wandeling naar Uddel en het Uddelermeer, ongeveer een tochtje van 4,2 kilometer. Daar even een lunch met soep en brood genuttigd en na de lunch een uddeler cache gelicht. De tocht terug ging via de Paleisweg naar Garderen. Uiteraard naar het IJspaleis. Na het nuttigen van een notenbalk (een onwijs groot en lekker ijsje) zijn Eveline en ik naar de camping gewandeld. 3 kilometer. Maarten en Linda bleven bij het ijspaleis, Linda had een enorme last van haar been! Dus beide maar even opgehaald met de auto.

Zojuist telefoon gehad uit Duitsland, van Evert en Jasmin Die zijn onderweg van Italia naar huis en komen over Garderen om even een hapje bij ons mee te eten op de camping. Eveline heeft als top moeder direct de boel weer onder controle en een maaltijd in elkaar gezet waar zelfs de eekhoorn\'s hier in Speuld jaloers op zijn. Heerlijk met z\'n zessen gegeten en het dessert was bij het ijspaleis dus er moest weer gereden worden. Maarten en Linda met hun eigen auto en Evert en Jasmin wilden uiteraard onze tandem proberen. Eveline en ik met de BMW naar Garderen. Wij hadden nog nooit in die automaat gereden dus heel Speuld was uitgelopen om onze capriolen te aanschouwen. Het is een stukje van 3 kilometer waar wij ongeveer 1,2 minuut over hebben gedaan. (Eigenlijk hadden wij even door moeten rijden naar Hoenderloo naar ijs van Co! Voordelen, auto beter uitgeprobeerd en goedkoper ijs!) Nu heeft iedereen, op Eveline na die thee nam, een heerlijke coupe genuttigd, degenen die goed lezen zien dus dat er mensen zijn die vandaag 2 keer een vet cool ijsje hebben genuttigd.

Wij gaan nu moe maar voldaan naar bed tot morgen allemaal.

Martin