martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Een koude fiets maandag

Maandag 3-6-2013

Lekker geslapen na zo\'n toch wel bedrijvige zondag. 14,5 km wandelen- 15 km fietsen.Vandaag hebben wij gepland staan via Leuvenum naar Vierhouten en over Elspeet weer naar Garderen.

Een rondje van zo\'n 40 a 45 kilometer. Bij Vierhouten moest de voorste helft van 2personlimo opgewarmd worden! Dat handen koud konden wezen wist ik, maar zo koud brrbrbrbrbbr.

Maar even goed een paar leuke schatjes gelicht op ons rondje over de heide.

De accu was net voor Garderen leeg, dus dat is toch een aardige score voor de ondersteuning op vol speed de hele weg! In principe niets aan de hand ,er is immers een oplaadpunt bij de molen in Garderen! Daar aangekomen kwam de werkelijkheid direct aan het licht,alleen voor elektrische voertuigen. En dat hebben wij niet. Gelukkig kunnen wij ook fietsen met een lege accu en dat voor die laatste 3,5 kilometer lukte ook nog wel.

Morgen gaan wij naar Loenen net even onder Apeldoorn. Daar gaan wij de Modderkolk bezoeken.

De acculader gaat mee, want dit gaan wij niet redden om heen en weer op vol power te fietsen. Toch heen en weer een kilometer of 90.Wij gaan vroeg naar bed om fris en uitgerust aan de start te verschijnen.