martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Wij gaan weer naar Camping de Bosrand

Beste Lezers,

Uiteraard is het verder niet nodig om te omschrijven hoe ons vorige Bosrand bezoek verlopen is.

De komende week van ons verblijf Bij Bram en Ria op de Camping hadden wij in januari al gereserveerd. (http://www.campingdebosrand.info/pages/de_eik2pag.html)Wij proberen tegenwoordig altijd wel een keer of 2 per jaar daar heen te gaan. Een keer vroeg in de zomer, en dan nog een keer als de hei bloeit en de paddestoelen uit de grond schieten.

Nu echter gaan het eerste weekend Nienke en Roland + Sara ook bij ons logeren in de Eik.

Morgen komt Sara al Oma helpen met inpakken.

Vrijdag rijden Nienke en Sara met ons mee. Roland zal dik in de middag, met hun eigen auto vanaf zijn werk naar Garderen komen.

Zaterdag is het Thomasdag in Haaksbergen. Dit is een happening van de MBS (museumbuurtspoorweg).(http://www.museumbuurtspoorweg.nl)Wij zullen met z\'n allen daar aan deel gaan nemen!

Zondag gaan Oma & Opa met Sara naar dierentuin Wissel te Epe. Dan kunnen Nienke & Roland iets voor hun zelf gaan doen.

In de loop van zondag middag of vroeg in de avond rijden Nienke & Roland + Sara weer huiswaards.

Maandag gaat dan onze paddo cache tocht van start.

\"\"