martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Naar de dierentuin Wissel

Beste Lezers,

Vandaag hadden wij Nienke & Roland beloofd om met Sara naar de dierentuin te gaan in Wissel. http://wisselzoo.nl/ Dan konden zij de zondag zelf invullen.

De dag is dan ook verlopen zoals voorgesteld/afgesproken. Oma & Opa naar Wissel via een landelijke route die door Ome Maarten was geadviseerd, (onze enige echte beroeps chauffeur in de familie).

Na zo'n uurtje of 3 in het dierenpark te hebben gewandeld, vond Sara dat het tijd werd voor een middag tukkie! Kortom, wij weer richting http://www.campingdebosrand.info/pages/indexpag.html

Uiteraard werd Sara wakker tijdens het inparkeren op de camping. Hoofdoorzaak was natuurlijk het uitzetten van de motor. (dat heeft zij, zoals nog een paar merkwaardige dingen, van deze Opa).(kan haast niet maar het lijkt er wel op!). Gezien de huidige brandstofprijzen konden wij niet het motortje laten draaien tot Sara wakker zou worden. Zij heeft evengoed nog een lekkere tuk gedaan in haar kamertje in de Eik. Na het tukkie heeft Sara samen met Oma, met Opa Mart zijn Thomas prijs gespeelt,het was zo leuk, dat de haai iedere keer Thomas op at en weer uit poepte!

Nienke & Roland zijn op de tandem aan het cachen geweest. De cachers onder ons zullen de logjes van Roland inmiddels al wel gelezen hebben. http://www.geocaching.com/

Na dat Opa Martin even een spleetoog had gehaald voor ons allen, en lekker met elkaar genuttigd in de Eik, zijn Nienke & Roland + Sara weer afgereisd naar Huis. Opa & Oma blijven nog even een paar dagen op de Veluwe om nieuwe caches te zoeken en te loggen. Onze nummer 1 blijft toch, en te meer omdat Roland hem nog niet heeft, de paddo cache! Het is bewolkt, maar droog dus toch nog t-shirt weer. En het wordt alleen maar beter, als we Piet mogen geloven!