martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

de Paddocache

Beste Lezers,

Vandaag hadden wij dus de zgn.paddocache tocht richting Putten & Ermelo.


Na toch wel een behoorlijk aantal paddo's te hebben gefotografeerd, hebben wij uiteindelijk de cache gevonden, na bijna een nat pak omdat ondergetekende bij het uitlezen van de gps het nodig vond om aan de overkant van een beek te gaan zoeken. Helaas brak er een boomstronk waaraan ik mij dacht vast te houden. Resultaat was dus net geen nat pak maar een beknelde hand tussen 2 bomen in. Eerst maar weer terug geklauterd en Eveline met onze jawel EHBO kit die wij in de tas van de tandem hebben mijn hand laten verzorgen. Gelukkig viel de schade mee. 2 open plekjes die toch ondanks de bloed verdunners aardig snel stelpten. De schade aan mijn ego was groter, zeker na het hoongelach van mijn geliefde echtgenote.


Uiteindelijk op de plek des onheils toch nog de begroeide Paddocache gevonden.(zie foto).Dit genas mijn hand nog weer meer zodat ik weer kon fietsen!


Na boodschappen te hebben gedaan in Ermelo, via de heide weer naar Garderen gefietst.


We hadden heel wat boodschappen nodig, omdat we dit weekend natuurlijk 3 extra eters hadden. Vlak vooral Sara niet uit, die is goed voor aardig wat bordjes pap.


Morgen maar eens de kant van Vierhouten op, het weer schijnt prachtig te worden de rest van de week. Dat worden weer lekkere bruine koppen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!