martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Via Putten naar Krachtighuizen

Beste Lezers,

Vandaag wederom een prachtige tocht via de markt in Putten gefietst/gelopen. Wij zijn gestart zo rond een uur of 10:20 vanaf de de camping via de Drieërweg naar Putten. Op de markt aldaar nog even lekkere broodjes gekocht en beleg! Bij de Hema nog even koffie met een gebakje genuttigd.

Toen onze tocht richting Krachtighuizen voortgezet. Eerst bij een houten kunstwerk een cache gepakt, daarna door voor 2 multi's daar in de buurt. Eerst in het waterwin gebied, daarna in het bos en op de hei. Eigenwijs als wij zijn, doen we beide fietsend, terwijl het wandelcaches zijn. Doordat het al zolang droog is, gaat dat redelijk goed. Maar een paar stukken waar we moeten “klunen”.

Ondanks dat we hier al zolang komen, hebben we vandaag weer een stuk van de Veluwe gezien, waar we nog nooit zijn geweest.

De terugweg verliep vlotjes, alle grijze golf fietsers met gemak voorbij gereden dankzij onze elektrische ondersteuning.

Vandaag gelukkig geen ongevallen, hooguit wat beten van vliegend ongedierte, daar helpt Prikkweg goed tegen.

Op de terugweg nog even gestopt bij de Garderense Coop, voor een lekker sapje voor vanavond. Gelijk een doos mee genomen voor Atos. (Atos is dus een puppy).

Maar goed dat duurt nog even,de vakantie is tenslotte nog niet voorbij! Voor morgen heeft Eveline een mooie tocht richting Kootwijk op de planning gezet. Ook voor daar een paar caches in de Garmin geladen. Een paar hele leuke multi's. De tandem staat alweer te laden dus daar kan het niet aan liggen! Wij fietsen met ondersteuning toch gauw zo'n 40 tot 50 kilometer door elk terrein!

Groetjes,

Martin & Eveline