martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Op naar bandoeng

Wat een prachtige dag om te cachen. Eerst de cache bij Assel doen, een voormalig station aan de lijn naar Apeldoorn, speciaal voor de koning aangelegd. En dan door naar Hallo Bandoeng. (bij Radio Kootwijk)
Al enkele keren hier geweest, maar altijd op doortocht. Nu de fiets gestald, er bleek een oplaadpunt te zijn, dus dat kwam mooi uit! En toen aan de wandel. Naam van de camping is wel slecht leesbaar, dus voor de zekerheid even nagevraagd op de camping zelf. Daarna door het bos, omhoog en omlaag, een prachtige wandeling. En wat een mooie begraafplaats, je zou er bijna willen liggen.
Maar het uitzicht op de hei overtrof alles! Schitterend. Op het hellend vlak van het bankje, (minpuntje, staatsbosbeheer!) de cache uitgerekend. Ik moet toch echt eens een mooi geplastificeerd alfabet maken met de letterwaardes!
Op weg naar het eindpunt, wat een mooie verpakking! Toch een klein stukje door de hei gelopen, we hadden even het verkeerde spoor. En dat op sandalen, toen ik iets voelde knappen dacht ik aan een volle teek, maar nee, gelukkig, een bosbes. Gaf trouwens een prachtige paarse voet!
Bij Halte Assel terug gekeerd was de fiets nog niet vol, dus even koffie genuttigd. Toen weer op pad. Jaja, 1 meter, wat stuurt dat ding rot, o jee lekke band! En niets bij ons, hoe dom kan je wezen! Gelukkig zat het er vol met allemaal behulpzame mensen, dus dat kwam goed.
Onze tocht maar niet verder vervolgt, de band zag er niet goed uit, en het was ook eigenlijk te heet voor een speurtocht in de brandende zon. Bandoeng, je zult moeten wachten op een volgende keer!
We zijn zonder problemen terug gekeerd op de camping, en blijven nu maar even uit de zon! (het is ook nooit goed) Kwam mooi uit, Bram de camping eigenaar wilde graag samen met mij verder aan het netwerk. Geen punt Bram! Het is nu 18:30 en alles draait weer als een tierelier.

Groetjes,

Martin & Eveline