martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Weer op honk

Zo, we zijn weer thuis. Zoals Ria al zei toen we weggingen: jullie gaan heel anders weg dan de vorige keer! En zo is het, niets gebeurd.


Nou ja, Martin klem tussen 2 bomen, Eveline een aanvaring met een balk, de tandem een lekke band, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met een TIA.


Vanmorgen toch nog even een rondje gefietst, een cache op het hoogste punt van de Ermelose hei, en koppie gedaan bij de Ontmoeting. (En bij de Acion bandenplak en een pomp) Dat gaat natuurliijk niet nog eens gebeuren dat we zonder spullen staan!


Op de terugreis in Amsterdam Atos opgehaald, een behoorlijke naam voor zo'n wurm. Bij thuiskomst was onze Sheila zeer verheugd: ha, de baas, kan ik lekker weer naar buiten, gezellig dat jullie er zijn! Jaja, totdat we Atos op de grond zetten. Een dikke staart en gelijk naar buiten, weg gezelligheid. Nou joh, kom op, je bent nog groter dan de hond, doe niet zo moeilijk! OK, dan eet ik wel hondenbrokken. Dat gaat nog wat worden met die 2! Inmiddels ligt Atos op de grond aan mijn voeten, en zit Sheila op de bank aan mijn zijde, dus we geven het wat tijd.


Gauw even boodschappen gedaan, net een bui op m'n kop gekregen, en nu schijnt de zon weer. Wat hebben wij het getroffen deze week, in Januari ga ik gelijk weer reserveren voor komend seizoen. Dus ik zou zeggen, tot de volgende Reismee!


Groeten, Martin en Eveline

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!