martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

dag2 de Bosrand 2014 deel 2

Onze dag begon met af en toe een bui. Vanmorgen even een korte wandeling door het sprielderbos gemaakt met de gedachte nog wat verschillende paddo's te vinden. Gps mee de camera en de rugtas met de regenkleding.

Het is echter bij een probeersel gebleven. Wel een paar paddo's op de gevoelige plaat gezet. Rechts om keer gemaakt en terug naar de camping. Mooi even aan de koffie met appelgebak! Eveline is nog steeds met haar puzzel bezig. Gelukkig heeft zij een beetje een moeilijke dit keer die tussen de bedrijven door toch nog aardig vordert.

Na de koffie zijn wij toch op de tandem gestapt richting Ermelo om daar de jaarmarkt te bezoeken. Lekkere broodjes gekocht bij de natuurwinkel verder gewandeld naar einde markt nog even voor de ontmoeting halt gehouden (ermelose tante tee) en na een kort overleg besloten om vandaag hier niet te gaan zitten. Wij hadden immers lekkere broodjes gekocht! En het komt er van de week vast en zeker wel een keer van dat wij gewoon gaan brunchen bij de Ontmoeting. Op de terug weg over de Ermelose heide moesten wij net voorbij de romein toch onder de bomen schuilen. Het had alleen geen zin wij waren even goed zeiknat! Toen het wat minder werd zijn wij weer opgestapt en alle power ingeschakeld dit betekend weer dat wij met een gang van zo'n 28 a 30 km p/u over de heide racen. Tja,Eveline die achter het roer zit roept wel benen omhoog maar als je dan te laat bent dan zit de bagger achter je oren! Bij thuis komst alle natte zooi in de droger en met een half uurtje konden wij ons weer aankleden. Men zou denken dat wij het enige mee hebben, het geen is wat wij aan hebben. Uiteraard hebben wij reserve kleding mee! Maar wij zijn zuinig! Morgen moeten wij ook in pak 1 naar Elspeet.

Zo dat was em weer,

Tot de volgende Groetjes Mart & Eveline

marja

tja dat heb je als je niet te veel mee wil nemen