martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

dag 3 de Bosrand deel 2 2014

Heerlijk zondag uitslapen, het is toch behoorlijk nat buiten. Na een ontbijtje, toch maar ons plan ten uitvoer gebracht wat wij al jaren van plan waren. Paleis het Loo te Apeldoorn. Leuke binnendoor route, over Uddel en de Aardhuisweg naar Apeldoorn gereden met TOOS! Inclusief de schaapsvachten die wij immers zaterdagavond in Harderwijk hadden aangeschaft.

't Rook een klein beetje naar schapen........p Maar dat mag de pret niet drukken.

Wij waren prachtig op tijd bij het paleis. Wilt u nog (tegen extra betaling) naar Grace Kelly Tentoonstelling? Nee hoor dat wil ik niet.....Zit em zeker in onze MJK? Pfffff, Die juffrouw van de kassa ziet toch ook wel dat ik mijn eigen Grace Kelly bij me heb!

Na een paar uur door het paleis en de daarbij behorende tuinen te hebben geslenterd, waren wij allebei eigenlijk een beetje aan het einde van ons latijn! En maar besloten om weer richting de camping te gaan. Wij reden de paleispoort uit en draaiden de grote weg op achter een hele stoet Rolls Royce automobielen. Wij wisten toen nog niet dat deze stoet zelfs ook langs de Bosrand ging. Op de Aardhuisweg hadden wij zelfs nog een Rolls achter ons die op een gegeven moment toch de kans schoon zag om ons te passeren. Het was wel leuk om met hen op te rijden. Alle nieuwsgierige mensen langs de kant zwaaiden zelfs naar ons! Al duurde dat maar even tot zij door hadden dat het een TOOS was. 1 maal op de camping moesten wij eerst een 20 minuten in de auto blijven zitten om te schuilen voor een enorm dikke bui! Er door gaan naar de Eik zou betekenen dat wij weer 2 euro in de droger zouden moeten stoppen. Met wat geduld zijn wij toch droog overgekomen.

Na de lunch te hebben gebruikt hebben wij verder een beetje sufferdje gespeeld. Om 15:00 ben ik even naar voren gelopen om Shenan op te vangen die op visite zou komen. Idd, klokslag 3 reed hij de camping op. Even mooi koffie met een huisgemaakte punt appeltaart genuttigd in ons chalet, een rondleiding gegeven en na kort overleg besloten om nog een boswandeling te gaan ondernemen. Na een wandeling van een paar uur door het Sprielderbos, hebben wij ons verkleed om op uitnodiging van Shenan een vorkje te gaan prikken bij het chinees restaurant te Garderen. Uiteindelijk rolden wij rondom gevuld ons chalet weer in. Wij waren nog van plan om een route voor maandag uit te zetten, maar toch maar besloten om lekker te bed te gaan.

Tot de volgende,

Martin & Eveline

marja

ben blij dat jullie tenminste een beetje rond hebben kunnen kijken hoe de ruimtelijke indeling is in het paleis.
droog over is natuurlijk wel belangrijk dan een nat pak en idd. die droger is niet milieuvriendelijk.
buikje volgegeten hoort er ook bij en dan in dat bed rollen is verleidelijker dan plannen.