martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

dag 5 de Bosrand deel 2 2014

Hoi allemaal,

Eveline heeft de nodige voorbereidingen weer verricht om er een topdag van te maken. Caches in de gps geladen, de route uitgezet, en de nodige proviand voor onderweg!

Eveline had een onwijs leuke cache ontdekt. Dit bleek uit de logjes van onze collega cachers. Het begon zelfs na het lezen van de logjes helemaal een beetje zo te worden van (gaan we al?) Dus spannend! Kortom, 10:40 op de tandem! Eerst even naar de markt in Ermelo. Deze markt is er 1 van de categorie klein maar fijn. Na de markt even naar de Ontmoeting dit is een zaak net als tante Tee in Krommenie. Mooi even een kop koffie/thee plus een proeverij voor 2 personen genuttigd.

Een proeverij bestaat uit een schaal vol met lekkere dingen. Daarna op de fiets richting onze verwachtings- volle cache op 's Herenloo te Ermelo.

En inderdaad, de cache was bijzonder de moeite waard. Wij hadden de cache dan ook best wel snel in de pocket. Verbaasde mij in ieder geval wel, dit gezien de logjes van de collega's.

In ieder geval hebben wij er een goed gevoel van over gehouden, dat het ons vrij snel lukte om e.a te realiseren.

Na het loggen wilde Eveline nog even op het zelfde terrein naar de kwekerij. Was nog even zoeken. maar met de gps toch nog aangekomen aldaar. Rond gewandeld en alles in ons opgenomen, appels gekocht, iemand gefeliciteerd die even naar buiten kwam om te vertellen dat ie jarig was.

Enfin al met al heel leuk allemaal.

Na 's Herenloo lag er op Groevenbeekseheide nog een multi-cache op ons te wachten om gelicht te worden! Onder weg daar naar toe even gestopt bij een stoofpeer farm! De tandem begon zowat weer te steigeren van het gewicht wat wij achter op hadden geladen.

Het word ook al meer duidelijk, dat wij maar eens kijken moeten naar een vracht tandem.

De Groevenbeekseheide cache hebben wij helaas negatief moeten afsluiten. Eveline is heel wel in staat om te rekenen. Maar als je iets moet zoeken wat er niet is, kun je wel rekenen tot je er suf van word maar dan heb je nog geen positie waar de cache ligt! Dus volgende keer maar weer!

16:20 Tijd om weer eens richting de Bosrand te fietsen en aan de warme hap te beginnen. Al met al een prachtige dag en een mooie tocht. Dit pakt niemand ons meer af!

Ditisemweer, 2 x de woordwaarde is mijn leeftijd,

Groetjes,

Martin & Eveline

marja

leuk jongens dat alles gelukt is met die ene cache en die
andere voor de volgende keer maar weer.
gezellig dat jullie weer genoten hebben.