martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Opstarten

Naar de Bosrand Mei 2016

Zo, morgen is de grote dag, dan vertrekken we naar de Bosrand. Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat we daar voor het laatst waren, omdat oma vorig jaar naar Australië is geweest. En ja, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven nietwaar?

Maar daarom hebben we er dan ook weer extra veel zin in. In januari hebben we al geboekt, zodat we verzekerd zijn van 'onze' Linde. Ook in september gaan we nog een week, en wederom in de Linde.

Het is een beetje 'onze' Linde, omdat Mart naar de Veluwe is afgereisd, toen het chalet werd geplaatst, en zelfs heeft mee geholpen!

Vandaag alles wat mee moet verzameld, zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken. Dat is te zeggen, als het mooi weer is natuurlijk, anders hebben we wat minder haast.

Op dit moment staan de taarten in de oven, want we hebben beloofd dat we taart mee nemen voor de Toesjes, en voor ons zelf staat er een boterkoek te bakken. (voor degenen die alle details willen weten: voor de Toesjes een appeltaart, voor Mart een halve met spijs, en voor mij een halve met Australische gember!)

Ria gaf al een bericht via Facebook door, dat er zaterdag in Ermelo een kroegentocht is, waarop ik vroeg, of er ook nog iets te doen is voor mensen met grijze haren. Ja hoor, zegt ze doodleuk, een bingoof een rollatorrace. Foei Ria, je weet toch wel, dat je ons geheid wegjaagd, als er bingo gespeeld gaat worden op de camping! Gelukkig kennen wij Ria, en weten we dat ze een grapje maakt. En anders kopen we haar om met de appeltaart!

Onze routine zijn we nog niet kwijt: Mart doet de fiets, auto en elektronica, ik het eten, de kleding en alle andere benodigdheden.

En morgen na aankomst natuurlijk eerst op de fiets naar Putten, om bij de notenwinkel doppinda's te halen.

Morgen horen jullie weer van ons.

marja

gezellig even lekker weg hoop dat jullie enorm mooi weer hebben.

Barbara

Goede reis en heel veel plezier alvast op jullie vakantiebestemming!

Jellien

Gezellig, weer een vakantieverhaal. Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier met hopelijk mooi weer! Groetjes ook aan Mart.