martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Dag 1

Dag 1 op de Bosrand

Dat begon al goed, ik word wakker en hoor toch duidelijk regen. Voor de zekerheid ook even naar buiten gekeken, want ja, ook mijn oren worden ouder, en ja hoor, regen. Nou, dan hoeven we ons niet te haasten, en gaan we eerst maar eens even Skypen met Australië. Een slechte verbinding, maar toch een gesprek kunnen voeren, en kunnen zien dat inderdaad iedereen naar de kapper is geweest, maar dat Louis zijn prachtige krullen gespaard zijn gebleven.

Toen toch maar tot actie overgegaan, en zowaar het klaarde op.

De vaste routine aangehouden, wat inhoud dat Mart zich bemoeit met de buitenzaken zoals fiets en aanhanger, en ik zorg ervoor dat binnen alles is ingepakt en in de gang staat, zodat Mart de auto kan laden. Inmiddels is het ook helemaal droog geworden gelukkig.

Ria stuurde al een berichtje vanaf de camping, dat de Linde gereed stond, die dacht natuurlijk waar blijven ze. Om even over 11 zijn we vertrokken, nog langs de Heerlijk voor brood en krentenbollen.

Helaas was het best wel druk op de weg, zo stond de brug over de Zaan open, maar goed, toen konden we ons krentenbolletje opeten. En uiteraard file bij de nieuwe spoorbrug, en ook bij Amersfoort was het druk, maar tegen half 1 waren we ter plaatse. We komen tot de conclusie dat we volkomen relaxed zijn vertrokken! We worden ontvangen met warme omhelzingen en koffie, waar vind je dat nog!

Daarna weer de vaste routine: auto leegmaken en huis inrichten, Mart heeft de appeltaart naar Ria gebracht, en uiteraard zei ze, dat dat toch niet nodig was, maar wel lekker! Mart moest hem wel zelf even in de keuken zetten, want Ria was onderweg met de hond. Je weet de weg, zei ze. Wat een fijne mensen zijn het toch.

Tegen 2-en zaten we aan de lunch. Verdorie, begint het weer te regenen, maar om 3 uur is het droog en zowaar, een waterig zonnetje. Op naar Putten voor de pinda's! Bij de Hema koffie gedronken, zonder gebak, jaja, we doen ons best! Via de Laak en de Postweg over de hei weer terug, net een leuk rondje voor zo'n eerste dag. En geen spatje regen gehad onderweg!

Na ons avondmaaltje van rijst met goulash, (meegenomen van thuis, bevroren, als koelelement in de koelbox) zitten we nu allebei achter ons laptopje dit verslag te maken, en Mart zoekt op internet of er morgen nog wat leuks te doen is in de buurt.

Morgen horen jullie wel wat dat is geworden!

marja

gezellig dat jullie goed zijn aangekomen op de plaatst van bestemming en al lekker hebben kunnen genieten van de omgeving.