martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Via Voorthuizen

Hoi Allemaal

Vandaag hebben wij onze route op de tandem via Voorthuizen laten lopen. Wij wilden onder de A1 via Stroe een rondje maken. In Voorthuizen een bezoek aan de zaterdagochtendmarkt en de plaatselijke bakker i.v.m. de aanschaf van overheerlijke zoete lieve Gerritjes (een soort platte krentenbol met appel. Kortom een kruising tussen appeltaart en krentenbol.)

Zittend op een bankje aan de rand van de markt keken wij omhoog naar een behoorlijk grijs gevulde lucht uit het zuidoosten. Wijs beraad leerde ons dat wij de route maar hebben aangepast richting Putten en via de Appel-route die bijzonder de moeite waard is, onze trip vervolgd richting Ermelo. Bij het doorkruisen van Putten stuiten wij op een rommelmarkt. Nu dit is geen straf voor ons, we zijn gestopt en hebben een half uurtje over de markt gestruind. Eveline scoorde een prachtige tas zo 1 die wij vroeger om de arm van onze ouders zagen hangen en waar je dan als kind regelmatig het rot ding in je gezicht had. Gelukkig kon deze achterop de tandem. Eveline was heel behulpzaam om even de snelbinder omhoog uit te trekken, met recht uittrekken. Het hele snelbinder mechanisme werd van de tandem gerukt. Girl power dus! Gelukkig........ heb ik er een beetje verstand van en kon het weer repareren en de tas bevestigen.

Vanaf Putten en rommelmarkt onze weg vervolgd richting Ermelo daar de route via de Romein gemaakt om onze vriend even de hand te schudden en op de gevoelige plaat vast te leggen. Via Speuld weer richting de Bosrand Ja hoor, 1 km voor de camping de accu leeg. Dus toch puur zo'n tegen windje gehad vandaag. Totaal 54 km gereden.

Tot de volgende

Martin & Eveline

marja

hoort lekker zon zoete lieve gerritje, gelukkig dat jullie op de fiets zijn voor de calorieen. een tas is nooit weg en de snelbinder is zo gemaakt door martin de alleskunner. gelukkig hebben jullie niet zo lang hoeve te fietsen zonder power. lekker genieten