martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Alsnog op de Bosrand!

En ja hoor, op de Bosrand!

Na een goede nachtrust op ons budgetbed, lekker smal, dus heerlijk knus, vanmorgen koffie en thee gezet met onze waterkoker. Die we dit keer voor het eerst bij ons hadden, omdat we zo'n hekel hebben aan de fluitketel, Mart hoort die namelijk niet. Kwam nu mooi uit, gisteravond na de Chinees nog een potje oploskoffie gekocht bij de Appie, en zo konden we in ieder geval aan Mart zijn cafeïne behoefte voldoen, en ik had m'n ochtend thee.

Lekker gedoucht, alhoewel het wel een budget straaltje was, en toen op weg naar Beekbergen voor een dagje tuinbeurs en stoomtreinen. Het had vannacht geregend, maar het klaarde steeds meer op, en uiteindelijk hebben we een prachtige dag gehad. Auto bij de tuinbeurs geparkeerd, en Mart moest nog een kwartier lopen naar de treinen. Om 17.00 reisden we weer af naar Garderen. We hebben ons de hele dag prima vermaakt, ik heb nog heerlijk kunnen neuzen bij een boekwinkel, en Mart heeft diverse ritjes met de stoomtreinen gemaakt. Op de camping was de stacaravan al klaar, Bram en Ria waren aan het koken, en hadden onze sudderlapjes al in de koelkast van de stacaravan gezet. De kar ziet er keurig uit, we zijn dik tevreden. Bram haalde nog even een koffiezetapparaat te voorschijn, want dat zat er niet in, alleen een Senseo en daar houdt Mart niet van. Bovendien heb ik daar ook geen padjes voor. Snel de pan op gezet, aardappels geschrapt, (van de For-tuin!) en de boontjes afgehaald. Om kwart voor zeven zaten we buiten aan ons maaltje. Alles is inmiddels ingericht, bed opgemaakt en we kunnen nu lekker op de bank voor de TV gaan hangen.

Dus Sara, deze opa en oma hebben nu ook (tijdelijk) een stacaravan, alleen zonder ligbad!

Voor morgen zijn de weersverwachtingen niet zo goed, maar we kijken het wel aan, vandaag is ook veel mooier geworden dan voorspeld!

Jellien

Dat was weer een gezellige dag en een gezellig verhaaltje!

barbara

Leuk om te lezen dat het goed is gekomen. Dank voor het verslag en tot gauw!

rinco haak

echt geweldig wil ook weer op vakantie hihi xxx