martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Maandag, mooi weer.

Mooie maandag!

Vanmorgen werd Mart om 7 uur wakker, en dacht, ik ga aan de koffie, en doe de deur van de slaapkamer dicht, dan kan Lien nog even lekker slapen. Toen ik om 8 uur opstond om mijn laptop te pakken in de kamer, kon ik helaas de slaapkamer niet uit, er zitten namelijk geen deurknoppen aan de binnenkant van de deuren! Gelukkig had Mart zijn hoortoestellen al in, dus hij hoorde mijn hulpgeroep! Na het lezen van de krant, en mijn ontbijt op bed, hebben we plannen gemaakt voor vandaag. Mart is eerst naar de hei gelopen om foto's te maken van de paarse hei, en ik maakte ondertussen onze lunch klaar.

We gaan op de fiets via het Beekhuizerzand naar Harderwijk, en via de “kust” weer terug.

Het was weer een mooie rit, met uiteraard af en toe een stop voor iets lekkers of wat drinken. En een stop om 2 wilde zwijnen te fotograferen!

In Harderwijk langs de Ekoplaza voor groente en fruit, (en een lekkere koek), die we, zittend op een bankje bij de Harderwijker molen hebben opgegeten. Toen langs de boulevard en de oude stadsmuur richting Strand Horst en Strand Nulde. Daarna weer landinwaarts naar Putten.

In Putten de fiets in de stalling, zodat we een kop koffie konden drinken bij de Hema. Tot onze grote schrik zagen we dat de bagagedrager was afgebroken! Maar mijn privé fietsenmaker is natuurlijk altijd creatief, dus even langs de Action voor een spanband, en de zaak zit weer muurvast.

Uiteraard kreeg ik toch een mopper, ik moet niet zoveel meeslepen achter op de fiets. Ja, ik weet het, maar ik zie altijd zoveel leuks onderweg!

Toen we retour waren bij onze kar, ben ik op de solofiets nog even naar Garderen gefietst, om een doos aardbeien te halen. Mart heeft ondertussen nog een rondje gelopen.

Heerlijk gegeten, Ria kwam nog langs om te vertellen dat de Linde volgende week verhuurd is, dus dat is mooi, staat ie niet leeg!

Na ons toetje, verse aardbeienyoghurt, kwamen er 3 luchtballonnen over, en is Mart gauw met de camera er achter aan gegaan.

Volgende week woensdag vindt er een grote dropping plaats in het kader van de herdenking Operatie Market Garden, dan is Mart ook weer van de partij.

Reacties

Reacties

Barbara

Mooi zeg die heide! En die luchtballonnen!

marja

gelukkig alles goed gekomen met de fiets en natuurlijk iets lekkers erbij hoort in de vakantie. martin denkt ook de deur dicht kan mijn vrouw niet meegenomen worden. geniet nog lekker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!