martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Alweer mooi weer!

Alweer zo'n prachtige dag

Gisteravond heeft Mart toch nog de scootmobiel aan de praat gekregen, dus Bram en Mart als 2 kleine jongens aan het rijden met dat ding. Haha, na 500 meter was het over, en moesten ze hem terugduwen. Dus vannacht de boel weer aan de lader, en Mart vanmorgen al vroeg, in pyama, naar het schuurtje om te kijken of alles goed was gegaan. Daarna rustig opgestart, je kunt vooral in de ochtend merken, dat we al in september zijn aangeland. Maar zo tegen 10 uur is alles wel opgedroogd, en kunnen we op de fiets stappen. Broodjes mee, 2 flessen water, appeltje en uiteraard de camera.

We zijn al snel van de uitgestippelde route afgeweken, omdat we mooiere paadjes zagen. Uiteindelijk wel in Gortel beland, maar over paden waar we nog niet eerder geweest zijn, en dat is natuurlijk helemaal leuk. Het was wel warm, maar op de fiets was het goed te doen, alleen op de Elspeetse hei was het erg warm. Maar het grootste deel van de route was door het bos, wat met deze temperatuur wel prettig is. Uiteraard regelmatig gestopt, om wat te drinken en te eten, en om rustig van de omgeving te genieten. Via Elspeet en Uddel weer terug naar de camping, bij het Terras nog een cache gevonden, die erg leuk verstopt was. We hadden het al bijna opgegeven, toen we opeens een wel erg gammel paaltje zagen staan.

Tegen 3 uur waren we weer bij de kar, en bijna 50 km op de teller, dus dat was een mooie score. Mart ging gelijk op onderzoek uit, of alles wel OK was met de accu's van de scootmobiel, en is toen de accu leeg gaan rijden. Die was duidelijk beter geladen dan gisteravond, want hij heeft volgens mij wel een uur rondjes gereden!

De maaltijd hebben we op tijd genuttigd, en daarna nog een mooie wandeling over de hei gemaakt.

Morgen gaat Mart dus naar Amsterdam, de bus stopt voor de uitgang van de camping, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik denk alleen dat onze Sheila, (voor degenen die dat niet weten, dat is onze poes) wel raar op zal kijken, als de baas thuiskomt, en dan vervolgens weer vertrekt. Ze had er vorige week al zeer de pest in, toen we vertrokken! Nou ja, zondag zijn we weer thuis, hoor, poes!

Als Mart weg is, ga ik Ermelo of Putten maar eens goed verkennen en wat boodschapjes doen, en m'n boek uitlezen en dan, als Mart gebeld heeft dat hij onderweg is, op de tandem naar Ermelo, om hem op te halen, en dan gaan we lekker uit eten.

En dan samen bedenken waar we zaterdag heen willen fietsen.

marja

als het mooi weer is zie je natuurlijk veel meer en alles is gewoon heerlijk om te fietsen. het zal wel lukken met martin als ie niet in de verkeerde trein stapt komt dat wel goed. jij kan lekker op je gemak naar ermelo of putten. tja met cachen moet je inderdaad heel goed kijken maar dat is jullie wel toevertrouwd.