martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Naar huis

Naar huis!

Vanmorgen stonden we op met een miezerig regentje, zo een waar je van denkt, ach ik hoef geen jas aan, maar na 10 minuten ben je wel helemaal nat. Enfin, dat maakte het vertrek wel iets minder moeilijk, bij stralende zon wil je natuurlijk niet weg!

Alles verliep weer gesmeerd, Mart doet de fietsen, dat was in dit geval dus een nat klusje, en ik pak binnen de boel in. We kwamen wel tot de conclusie, dat we een zeiltje in de auto moeten hebben, want van de camping naar de auto op de parkeerplaats, gebruik je een open kar. (het is een autovrije camping). Alles in de auto, en nog even met stofzuiger en dweil er door, en dan is het tijd om afscheid te nemen van die 2 kanjers op de Bosrand. Voor mij werd het: tot volgend jaar, voor Mart: tot woensdag.

Omdat het blijft miezeren, nemen we de kortste route naar huis. Nog even een stop om de etenswaren voor onderweg bovenwater te halen, en karren maar.

De reis verloopt vlot, geen file's en het weer wordt steeds beter! Na 70 minuten rijden we met een zonnetje de Zonnelaan in. Sheila loopt luidkeels te mauwen binnen, die heeft ons al gehoord! Jaja, rustig aan, eerst alles binnen zetten, dan gaat de tuindeur open. Gauw een was in de machine, die is inmiddels al weer droog, en de meest noodzakelijke boodschappen halen, en nu lekker op de bank.

Thuis is toch ook wel weer fijn!

Het was weer een fijne, en veelbewogen vakantie, maar we zijn niet anders gewend. Een beetje avontuur hoort erbij! We zijn in goede gezondheid thuis gekomen, en dat is ook wel eens anders geweest.

Tot ons volgende reislog maar weer, en ja, we checken nu 3 keer de datum voor we afreizen!

Groetjes Eveline & Mart

Cor

Welkom in Noord Holland
Gezond weer thuis is een hoop waard.
En dat je weer eens wat meemaakt is heel goed anders
Is het we waren op de Veluwe.
En wat vertel je dan nee hoor houden zo een beetje anders als anders prima en wij hebben weer iets te lezen

marja

gelukkig een voorspoedige terugreis en ach een beetje nattigheid hoort er ook bij, gelukkig is nog alles goed gekomen bij de boeking en onverwachts toch een hele mooie en gezellige vakantie gehad met niet alledaagse dingen, blij dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn