martin-en-eveline-naar-de-veluwe.reismee.nl

Alweer te vroeg naar de Bosrand?

Vandaag is het donderdag, en je zou dus zeggen, dat we nog 2 dagen te gaan hebben, voor we vertrekken naar de Bosrand, voor een welverdiende vakantie.

Maar die lieve Ria stuurde gisteren een berichtje naar Mart, dat we vanaf vandaag al welkom zijn, omdat de huurders van deze week eerder vertrekken.

Laten wij nou allerlei afspraken hebben, waardoor we op zijn vroegst pas morgen in de loop van de dag kunnen vertrekken!

Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben nu al plezier van het idee, dat we eerder op vakantie kunnen.

De vraag is nu natuurlijk, wat is er zo dringend, dat je niet eerder weg kunt?

Nou, dat is allereerst, dat wij vandaag onze oppasdag hebben. Dus dat is een zeer goede reden.

Punt 2, onze sudderlapjes zijn nog niet klaar.

Punt 3, de koekjes voor de familie Toes zijn nog niet gebakken

Punt 4, morgen wordt onze nieuwe ondervloer, de cassette vloer, afgeleverd.

Nou, dat zijn toch redenen genoeg zou ik zeggen. Mogen jullie zelf uitmaken, welke van de 4 jullie het belangrijkst vinden. ;)

Maar zonder dollen, we hopen natuurlijk dat de firma Havebo morgenochtend vroeg al bij ons op de stoep staat, dan springen we gelijk in de auto richting Speuld. Inmiddels hebben we bericht, dat ze voor 10-en komen, dus dat is een mooie tijd om te vertrekken, hopelijk zijn de spitsfiles opgelost tegen die tijd. Let wel: de vloer wordt naast de auto gelost, en dan moeten wij de delen nog naar achter versjouwen. Kortom, een stevig stukje ochtendgymnastiek, schat ik zo in!

Nienke had vorige week studiedagen in Garderen, en er was even sprake van dat zij onze auto nodig had. Waarop wij gelijk zeiden: Kind, dat is makkelijk, ons Peusje weet zelf de weg daar naar toe, die is daar al zo vaak geweest.

Gelukkig voor ons, hebben ze gecarpoold, zodat wij toch tegelijk met Peusje op de Bosrand arriveren. Je moet er toch niet aan denken, dat je auto eerder vakantie heeft dan wijzelf.

Vandaag met hulp van Finn al het nodige ingepakt. Ik heb wel de ingepakte kratjes in de gang gezet, want wat ik er in zette, haalde Finn er met veel plezier weer uit, dus dat schoot niet op. Sara had een drukke dag, 2 x naar school natuurlijk, en dan vanmiddag nog naar turnen. Pas op dat je geen gymnastiek zegt, want ze zit op turnen, dat is echt wat anders!!!!!

Nu even op de bank hangen, en duimen voor mooi weer de komende week.

Janine

Veel succes morgen met sjouwen. Daarna heerlijk genieten van een welverdiende vakantie. Hopelijk weer waarbij je er lekker op uit kan, en anders maar een hoop puzzels mee.
Veel liefs!

Jelluen

Gezellig weer een dagelijks verhaaltje over jullie vakantiebelevenissen! Geniet lekker van je vrije dagen!

marja

en heb je alles mee gekregen?